dc.contributor.author |
Ларінова, Н.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T09:56:20Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T09:56:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4331 |
|
dc.description |
Ларінова Н.Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти / Н.Б. Ларінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 158-165 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність і особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти. Представлено модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. Визначено структуру моделі в єдності цільового, методологічного, організаційно-методичного, процесуально- технологічного і результативного компонентів. Охарактеризовано зміст компонентів моделі відповідно до основних складових реформування загальної середньої освіти, визначених на концептуальному й нормативно-правовому рівнях |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
науково-методичний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
формування готовності вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.title |
Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |