dc.contributor.author |
Ковпак, О.С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T09:52:10Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T09:52:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4330 |
|
dc.description |
Ковпак О.С.Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.) / О.С.Ковпак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.17-29 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано стан та розкрито особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти України в 50-70-ті рр. ХХ ст. Визначено, що важливе значення в цьому питанні відігравали наявність навчально-консультаційних пунктів, де студентам надавали методичну допомогу у міжсесійний період; виконання ними контрольних та курсових робіт, які були дієвим чинником самоосвіти і дисциплінованості студентів. Крім того, не менш важливе значення мало видання та вдосконалення навчально-методичної літератури, наявність якої допомагала студентам у самостійній роботі. На основі аналізу джерел, показано, що у визначені хронологічні межі самостійна робота студентів-заочників педагогічних навчальних закладів України зазнала якісних змін. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article analyzes the status and features of the independent work organization of correspondent students in educational institutions of education of Ukraine in the 50's and 70's of the 20th century. It is determined that the importance of the issue was due to the availability of educational and consulting points, where students were provided with methodical assistance during the inter-sessional period; the performance of control and coursework, which was an effective factor in the self-education and discipline of students. In addition, the publication and improvement of educational and methodological literature, the availability of which helped students in their own work, was equally important. Based on the analysis of the sources, it has been shown that in certain chronological boundaries the independent work of correspondent students of pedagogical educational institutions of Ukraine had qualitative changes. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
студенти-заочники |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні заклади освіти організація самостійної роботи |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-консультаційні пункти |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-методична література |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Peculiarities of independent work organization of correspondent students in educational institutions of education in Ukraine (50-70s of the XX century) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |