Abstract:
У статті розглядається механізм розвитку творчої активності студентської молоді, виявлені педагогічні умови формування її екологічної культури. Людині притаманне свідоме, творчо активне ставлення до природи, як матеріально-практичне, так і духовне. Екологічна культура багато в чому визначає сприйняття людини, її готовність до творчого впливу на довкілля. Навчитися творчо діяти людина зможе тоді, коли вона реально буде поставлена в ситуацію, що вимагає від неї творчих рішень. Засвоєння якихось готових знань і вироблення відповідних навичок тут абсолютно недостатньо. Ці вимоги, що продиктовані самим життям, безпосередньо відносяться і до навчально-виховного процесу вищої школи. Підвищена увага до проблем екологічної освіти студентів зумовлюється наступними причинами: необхідністю розгляду екологічного виховання як безперервного і систематичного процесу, чинного протягом усього періоду навчання, актуальністю формування екологічної культури в період професійного становлення особистості.