dc.contributor.author |
Маркова, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T07:36:33Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T07:36:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4322 |
|
dc.description |
Маркова Н.В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 204-214 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретико-прикладні аспекти впровадження гендерної проблематики в систему освіти України, проаналізовано відмінності гендерного й статеворольового підходів в освіті, уточнено роль формування гендерної культури в межах гендерного підходу в освіті. Авторкою надано характеристику вітчизняної системи освіти з урахуванням гендерних стереотипів, яка зазначила низький ступінь її адаптації до сучасних вимог розвитку європейської науки та освіти, а також ринку праці в цілому. В аналізі сучасних тенденцій розвитку гендерної освіти в Україні приділено увагу феномену «скритого навчального плану» та провідним завданням гендерного підходу в умовах сучасного навчально-виховного процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
гендер |
uk_UA |
dc.subject |
гендерна культура |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний заклад |
uk_UA |
dc.subject |
стереотип |
uk_UA |
dc.subject |
прихований навчальний план |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |