dc.contributor.author |
Шевчук, О.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-28T11:25:23Z |
|
dc.date.available |
2019-11-28T11:25:23Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4321 |
|
dc.description |
Шевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дидактична взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
класифікація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні системи |
uk_UA |
dc.subject |
інтелектуальні системи |
uk_UA |
dc.subject |
експертні навчаючи системи |
uk_UA |
dc.subject |
концепції навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні системи |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |