Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, О.Б.
dc.date.accessioned 2019-11-28T11:25:23Z
dc.date.available 2019-11-28T11:25:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4321
dc.description Шевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320 uk_UA
dc.description.abstract У роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject дидактична взаємодія uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.subject інформаційні системи uk_UA
dc.subject інтелектуальні системи uk_UA
dc.subject експертні навчаючи системи uk_UA
dc.subject концепції навчання uk_UA
dc.subject дидактичні системи uk_UA
dc.title До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account