Abstract:
В статті розглянуто різновиди самостійної діяльності студентів у процесі навчання. Висвітленні основні принципи дистанційної освіти, їх важливість для організації самостійної роботи студентів в умовах використання технологій дистанційної освіти. Зазначаються позитивні сторони самостійної роботи студентів. Розглянуто теоретичного матеріали сучасної літератури які надають переконливі факти, що сам процес самостійної роботи студентів в умовах використання технологій дистанційної освіти видозмінюється - приділяється увага студента до активної взаємодії з викладачем В статті визначено, що головною мотивацією в діяльності студента мають бути не вимоги викладача, а саме пошукова діяльність, яка вміщує у себе вміння вибирати необхідний матеріал, ставити перед собою мету, добирати раціональні шляхи для її розв’язання, застосовувати вже набуті знання для вирішення завдання, опрацьовувати та інтерпретувати наукову інформацію відповідно до поставлених завдань.