Abstract:
У статті розглянуто сутність і зміст поняття «інформаційно- комунікаційні технології» та визначено поняття ІКТ у діяльності університетської кафедри. Поняття «інформаційно-комунікаційні технології» не є однозначним. Розглянуто та виявлено за допомогою контент-аналізу найбільш уживані варіанти визначення ІКТ. Вивчення теоретичних засад дослідження дозволило розкрити сутність і зміст поняття «інформаційно-комунікаційні технології» та визначити поняття ІКТ у діяльності університетської кафедри як сукупність методів та способів збирання, опрацювання, збереження, представлення, обміну, поширення інформації на основі використання комп’ютерної техніки й засобів телекомунікації, що спрямовані на реалізацію всіх напрямів діяльності кафедри. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в науково-педагогічну діяльність кафедри університету сприятиме більш швидкому доступу до інформації, повноті та зручності роботи з інформацією та актуальності інформації, що використовується.
Description:
Смагіна О.О. Педагогічні можливості та специфіка застосування інформаційно-комунікаційних технологій в науково-педагогічній діяльності кафедри університету / О.О. Смагіна, С. О. Переяславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 265-277