Abstract:
Навчальний процес з підготовки фахівців з менеджменту потребує постійного вдосконалення для забезпечення такого рівня підготовки менеджерів, який би відповідав складності управлінських задач, які виникають у сучасних умовах функціонування економіки і взагалі суспільної діяльності в Україні. Система подання знань в навчальному процесі з підготовки менеджерів формується в вигляді переліку навчальних дисциплін з відповідною регламентацію їх змісту і складу їхніх розділів. Самі дисципліни виокремлюються із загального обсягу управлінських знань на основі вибору певного предмету вивчення. Пропонується запровадження більш формалізованого підходу до формування предмету вивчення дисциплін на основі введення поняття одиничного кластеру знань, під яким вважається певний обсяг знань, створений усередині їх загального комплексу, шляхом поєднання трьох ознак класифікації знань відповідно до позиції менеджменту чи його функції, характеристики об’єкту управління та модальності його розгляду.