Abstract:
У статті схарактеризовано методичні задачі як складову праксіологічних умінь і навичок та засоби навчальної діяльності у фаховій підготовці майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Проаналізовано сутність задачного підходу у фаховій підготовці майбутнього фахівця, різні підходи до наукового визначення основної дефініції дослідження. Розглянуто сучасні основні наукові підходи до класифікації методичних задач фахової підготовки майбутнього вчителя. Визначено, що використання типових методичних задач у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця сприяють формуванню складових особистої професійної позиції майбутнього вчителя. Акцентовано увагу на головному призначенні методичних задач – технологізації методичної підготовки і оволодіння викладацькою майстерністю, розвитку методичного мислення і дидактичних здібностей, забезпеченні теоретичної і практичної готовності до майбутньої роботи в школі. Зроблено висновок щодо врахування ряду вимог професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів при проектуванні узагальненої й всебічної системи методичних задач.
Description:
Котєнєва І.С.Методичні задачі у фаховій підготовці майбутнього вчителя / І.С.Котєнєва,С.В.Вовк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 194-203