Abstract:
У статті надано грунтовну характеристику суб’єктів і об’єктів системи педагогічної підтримки держслужбовців в процесі їх адаптації до управлінської діяльності. Доведено, що суб’єктом педагогічної підтримки держслужбовців, уперше прийнятих на держслужбу, виступають керівники органів державної влади, керівники підрозділів, досвідчені співробітники державних органів, співробітники управління по роботі з персоналом, які виконують функції організації, консультування, надання практичної допомоги держслужбовцям-початківцям, основною вимогою до суб’єктів висувається наявність соціальної компетентності. Встановлено, що об’єкт педагогічної системи – це особистісно-професійне становлення молодих держслужбовців; він розглядається в контексті чотирьох підсистем (професіоналізм діяльності, професіоналізм особистості, нормативність діяльності, продуктивна Я-концепція), і опирається на ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічний, рефлексивний і особистісний критерій.
Description:
Калініна І.М. Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів / І.М.Калінін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.184-193