Abstract:
охарактеризувати основні тенденції формування афективно-чуттєвого компоненту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; охарактеризувати наявний стан почуттів і ставлень студентів до формальної і неформальної освіти як вихідних умов їх подальшої професійної самореалізації.
Афективно-чуттєвий критерій дослідження відображає суб’єктивні психологічні стани, що супроводжують студентів у процесі навчання (як формального, так і неформального) і визначають рівень емоційної залученості молоді. При виділенні афективно-чуттєвого компоненту ми послуговувалися філософськими уявленнями про рівні свідомості, де базовим і найбільш давнім уважається чуттєво-афективний пласт, до якого належать: відчуття, сприйняття, уявлення (Поцюрко, 2014).
Афективно-чуттєвий компонент професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери характеризує емоційний стан і ставлення студентів до організації навчально-виховного процесу у вищій школі. Для його вивчення ми застосовували авторську анкету компаративного аналізу ставлення молоді до організації, змісту, результатів формальної і неформальної освіти. Анкета складається із двох блоків запитань - відкритих, спрямованих на визначення якісних показників афективно-чуттєвого ставлення досліджуваних і закритих, скерованих на кількісну оцінку різних факторів соціально- психологічного середовища процесу професійної підготовки
Description:
Павлик Н.П, дослідження афективно-чуттєвого компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців / Н.П. Павлик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 239-245