Abstract:
Стаття присвячена розробці концепції та теоретичному обґрунтуванню технології мотивування учнів за допомогою однієї з інформаційних технологій, а саме технології цифрового сторітелінгу. Розкрито сутність поняття мотивації, здійснено історичний екскурс розвитку теорій мотивації. Подано аналіз особливостей та потенційних можливостей технології цифрового сторітелінгу як методу мотивування учнів. Названі елементи та ознаки цифрових історій. Виокремлено та схарактеризовано чотири умовні блоки технології цифрового сторітелінгу: цільовий, змістовий, операційний та оціночно-рефлексійний. У характеристику кожного з блоків включено види діяльності учителя та учнів, методичні рекомендації щодо забезпечення мотиваційного ефекту для формування ключових компетентностей.
Description:
Золочевська М.В.Мотиваційний аспект використання технології цифрового сторітелінгу / М.В. Золочевська ,Л.М.Назаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.175-183