Abstract:
У статті розглянуто особливості змісту і організації проведення педагогічного експерименту по формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців перукарського мистецтва. Розкрито практичну підготовку фахівців у галузі перукарського мистецтва, що можливо завдяки вдосконаленню навчально-виховного процесу у навчальному закладі. Представлено художньо-творчі завдання зі спеціальних та педагогічних дисциплін. Визначено вихідні дані рівнів сформованості художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки за трьома діагностуючими критеріями. Представлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови сформованості художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано результати формувального педагогічного експерименту щодо формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів, сформульовані відповідні висновки.