Abstract:
У статті узагальнено наявні теоретичні положення щодо сутності й характеристики особливостей процесу самовизначення професійного майбутнього за умов орієнтації на тренди, поширені сьогодні в різних сферах життєдіяльності світового й українського суспільства; обґрунтовано ефективність формування в студентів університету уявлень про професійне майбутнє на основі трендспоттингу. Одним із ефективних засобів формування образу професійного майбутнього в студентів університету доцільно розглядати трендспоттинг як напрямок моніторингу, виявлення та вивчення трендів сучасності в будь-якій сфері життєдіяльності. Тренди в освіті, у тому числі вищій, – це тенденції до її змін, каталізатори покращення навчального процесу, що, безсумнівно, визначають основні напрямки її модернізації. У зв’язку з цим дослідження змісту процесу формування в студентів уявлень про професійне майбутнє на основі трендспотингу стає актуальною проблемою педагогіки вищої школи.