dc.contributor.author |
Іванчикова, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-25T10:03:58Z |
|
dc.date.available |
2019-11-25T10:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4279 |
|
dc.description |
Іванчикова С.М. Організаційні засади фізкультурно-оздоровчої діяльності в сучасній українській вищій школі / С.М. Іванчикова // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С. 43-52 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою публікації стало вивчення практики структурних підрозділів сучасних українських закладів вищої освіти щодо організації фізкультурно-оздоровчої діяльності в студентському середовищі. Виявлено, що вища школа є осередком розвитку фізкультурно-оздоровчої діяльності студентської молоді. Виділено типові підрозділи українських вишів, у компетенції яких знаходиться означена діяльність. Спираючись на зміст стратегічних державних документів щодо функціонування вищої освіти в Україні, досліджено труднощі реалізації мети кращої освітньої практики в галузі фізичного виховання і спорту.Сформовано модельні характеристики фізкультурно-оздоровчої діяльності за формами та змістом її організації у виділених структурних підрозділах, які представлено у вигляді обов'язкових занять у навчальний і позанавчальний час, а також самостійних занять у вихідні та канікулярні дні. Здійснені наукові пошуки дозволили зробити висновок, що зазначений синтез суттєво розширює варіанти залучення студентської аудиторії до фізкультурно-оздоровчої й спортивної роботи та дозволяє цілковито враховувати її фізкультурні інтереси. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The purpose of the publication was to study practical activities of organizational units of modern higher educational institutions in terms of organizing health and fitness activities of students. In the process of carrying out the research work, it was revealed that higher educational institutions are the center for the development of health and fitness activities of students. The organizational units that have these activities within their competence were distinguished. On the basis of the content of strategic official documents on the functioning of higher education system of Ukraine, the problems of realization of the goal of improving educational practices in the field of physical culture and sports were analyzed. The model characteristics of health and fitness activities were formed according to the forms and content of their organization in the distinguished organizational units. These characteristics were presented in the form of the curricular and extra-curricular classes, as well as self-study on weekends and holidays. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
аудиторний час |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
організаційні засади |
uk_UA |
dc.subject |
позааудиторний час |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-оздоровча діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура і спорт |
uk_UA |
dc.title |
Організаційні засади фізкультурно-оздоровчої діяльності в сучасній українській вищій школі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Organizational foundations of health and fitness activities in contemporary Ukrainian higher educational institutions. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |