dc.contributor.author |
Савченко, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-25T07:45:13Z |
|
dc.date.available |
2019-11-25T07:45:13Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4275 |
|
dc.description |
Савченко С.В. Зміни соціальних норм та ціннісних орієнтацій молоді Донбасу в умовах гібридної війни / С.В. Савченко // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С.5 - 16 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі теоретичного й емпіричного аналізу визначено особливості процесу соціалізації молоді Донбасу в умовах гібридної війни.Наголошено, що гібридна війна кардинально змінює систему цінностей та соціальних норм молодої людини, причому ці зміни мають і позитивні, і негативні ознаки. У переважної частини молоді Донбасу, яка перебуває на територіях,підконтрольних українській владі, відбувається позитивна реформація ціннісних орієнтацій, що проявляється у відповідній соціальній поведінці (громадянська активність, патріотизм, повага до сім'ї, взаємодопомога друзів тощо), у той час як велика частина молоді, що залишилась в окупації, демонструє деформацію системи цінностей та соціальних норм негативного спектра(агресія, ненависть,мілітаризм й т. Ін.).Автор наголошує на необхідності розробки відповідних технологій формування системи цінностей та соціальних норм молоді Донбасу, які стануть у нагоді після повернення тимчасово окупованих територій до юрисдикції України. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the analysis of the peculiarities of the process of socialization of the youth of Donbas in conditions a hybrid warfare carried out on the basis of theoretical and empirical data. It has been emphasized that the hybrid warfare essentially changes the system of values and social practices of young people whereas these changes have both positive and negative features. The overwhelming majority of the youth that had to move to the territories which are under the control of the Ukrainian government demonstrate a positive reformation of value orientations which can be seen in the corresponding social behavior (civil activity, love to Motherland, respect for the family, support towards friends, etc.), while the greater part of the young people who had to stay in occupation show deformation of the system of values and social practices of a negative spectrum (aggression, hatred, militarism, etc.). The author arrives at the conclusion that it is worth starting to work out certain pedagogical technologies aimed at forming the system of values and social practices of the youth of Donbas that will become needed after the temporarily occupied territories return to the jurisdiction of Ukraine. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
система цінностей |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні норми |
uk_UA |
dc.subject |
молодь Донбасу |
uk_UA |
dc.subject |
гібридна війна |
uk_UA |
dc.title |
Зміни соціальних норм та ціннісних орієнтацій молоді Донбасу в умовах гібридної війни |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Changes in social practices and value orientations of the youth of Donbas in conditions of a hybrid warfare |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |