Abstract:
У статті представлено аналіз сучасних підходів до визначення сутності та структури аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності. Розкрито сутнісні ознаки та особливості аналітичної діяльності як умови ефективності професійної діяльності сучасних фахівців. Представлено аналіз наукових підходів до визначення компонентного складу аналітичної компетентності фахівців різного профілю. Здійснено порівняльний аналіз складників аналітичної компетентності, репрезентовано в наукових дослідженнях. З урахуванням положень компетентнісного підходу доведено значущість виокремлення основних блоків компетенцій аналітичної діяльності – ключові (знання, уміння, навички аналітики як виду професійної діяльності), спеціальні, зумовлені специфікою конкретної професійної галузі. Визначено доцільність включення до структури аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності таких компонентів, як мотиваційно ціннісний, когнітивний, діяльнісно-технологічний та рефлексивний.
Description:
Іщенко В.С. Сучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності / В.С. Іщенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред.В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С. 20-28