Abstract:
У статті розкрито сутнісні характеристики методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників. Визначено чинники, що зумовлюють необхідність методологізації педагогічної освіти: взаємозв'язок та взаємодопов-нюваність (комплементарність) предмет-ного та надпредметного знання, використання універсальних механізмів методологічної рефлексії, опора на теоретичне знання, що представлено в дискурсній формі. Схарактеризовано педагогічні технології, що становлять інструментальне підґрунтя методологізації загально-педагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників – технології цілепокладання концептуалізації, проблематизації, контекстуалізації, запитування, візуалізації.Розкрито особливості використання технологій методологізації в процесі загальнопедагогічної підготовки, їхня роль у формуванні метапредметних методологічних умінь та навичок майбутніх фахівців освітньої галузі.
Description:
Бутенко Л.Л. Технологічні ракурси методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників / Л.Л. Бутенко // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.5-13