dc.contributor.author |
Сєчка, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-21T09:47:10Z |
|
dc.date.available |
2019-11-21T09:47:10Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4256 |
|
dc.description |
Сєчка С.В. Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) / С.В. Сєчка // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С.70-76 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) cтаттю присвячено питанням організації наукової діяльності студентської молоді в позанавчальний час у 60-ті рр. XX століття, зокрема таким об'єднанням, як студентські конструкторські, проектні, технологічні та інші бюро (СКБ), що стали однією з ефективних форм студентської наукової творчості. Соціалізаційний потенціал науково-дослідної роботи підсилювався намаганням забезпечити її зв'язок з виробництвом: СКБ надавали практичну допомогу кафедрам та лабораторіям, а також різноманітним підприємствам, науковим організаціям у виконанні проектно- конструкторських та дослідницьких робіт.
Можливість проведення комплексних розробок, не обмежених рамками навчальних програм, а також набуття навичок рішення адміністративних та господарських питань значною мірою стимулювало діяльність СКБ. Як показав аналіз, робота в СКБ сприяла закріпленню в студентів теоретичних та практичних знань, навчанню навичок активної самостійної роботи,
залученню студентів до впровадження на виробництві розроблених пропозицій та рекомендацій, розвитку в них умінь організаторської роботи. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the organization of scientific extra-curricular activity of students in the 60s of the XX century, in particular, the associations such as students' design, project, technological and other offices (SDO), which have become one of the efficient forms of students' scientific creativity. Socialization potential of research work was intensified by ensuring its connection with production: SDO used to provide departments and laboratories with practical help and also used to assist various enterprises, scientific organizations in completing project constructive and research work. The possibility of carrying out complex developments that are not restricted by the curricular as well as acquiring skills in solving administrative and economic issues stimulated SDO activity. According to the analysis, working in SDO contributed to mastering theoretical and practical knowledge, skills of independent work, engaging students in introducing their developments into manufacture, and improving leadership skills. In many respects, in particular such as the technical level of developments, their importance for the national economics, SDO carried out developments at the level of competent design organizations and became important centers of training and education of qualified specialists where favorable conditions were created for students' socialization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
студентська молодь |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
наукова творчість |
uk_UA |
dc.subject |
студентські конструкторські бюро |
uk_UA |
dc.subject |
студентські громадські об'єднання |
uk_UA |
dc.title |
Студентські конструкторські бюро як чинник соціалізації молодого покоління (60-ті роки ХХ ст.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Students' design offices as a factor of youth socialization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |