dc.contributor.author |
Спичак, Т.С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-21T08:31:24Z |
|
dc.date.available |
2019-11-21T08:31:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4249 |
|
dc.description |
Спичак Т.С. Формування професійної компетентності в курсантів вищих морських навчальних закладів під час вивчення курсу вищої математики / Т.С. Спичак // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 68-76 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті визначити шляхи формування професійної компетентності під час навчання математики.Для досягнення цієї мети в роботі ставились такі завдання: розкрити різні сучасні тлумачення терміна „професійна компетентність”; визначити завдання та шляхи формування професійної компетентності в процесі навчання математики; з'ясувати можливості підвищення професійної компетентності під час вивчення теми „Комплексні числа” в курсантів ВМНЗ. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури, узагальнення педагогічного досвіду з проблем формування профе сійної компетентності майбутніх випускників ВМНЗ. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
This article is devoted to the possibilities of shaping professional competence of students of higher maritime educational institutions by means of Higher Mathematics. The drawbacks of poor mathematical training of students have been described. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature and the author's own pedagogical experience, the term "professional competence" and the study of the peculiarities of its formation in the process of practical training have been defined. Shaping the professional competence has been suggested on the basis of: the professional orientation of teaching Higher Mathematics; the growth of the share of independent work in the students' educational and cognitive activity; the use of information and communication technologies in the educational process; training teachers to use technology to form the professional competence. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
вища математика |
uk_UA |
dc.subject |
математична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
фундаментальна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійної компетентності в курсантів вищих морських навчальних закладів під час вивчення курсу вищої математики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Shaping professional competence of students of higher maritime educational instit0utes in the process of studying higher mathematics |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |