dc.contributor.author |
Шама, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-20T10:18:06Z |
|
dc.date.available |
2019-11-20T10:18:06Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4245 |
|
dc.description |
Шама І. П. Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів / І. П. Шама // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 43 - 52 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розкрито сутнісні ознаки поняття „індивідуальний стиль професійної діяльності майбутніх учителів”. Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних освітніх технологій для вирішення завдань формування індивідуального стилю професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Представлено сутнісні ознаки поняття „кейсова практика”, особливості реалізації кейсових практик у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Схарактеризовано основні види педагогічних кейсів, використання яких доцільно в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів, зокрема таких, як вступний ілюстративний міні-кейс, кейс-автонаратив, діагностичний кейс, функційний та проблемний міні-кейси на основі педагогічної ситуації, сюжетний відкритий великий неструктурований кейс,
кейс-прикладна вправа, лонгрид-кейс, кейс-тест та ін. Представлено загальну характеристику кейс-тестингу як елементу кейсової практики студентів педагогічних спеціальностей. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Essential features of the concept "individual style of professional activity of future teachers"are disclosed. The expediency of using practically oriented technologies in pedagogical education, potential of case technologies as a kind of interactive educational technologies for solving the problems of forming the individual style of professional activity of students of pedagogical specialties is characterized. The essential features of the concept of “case practice”, peculiarities of case practice realization in the process of formation of the individual style of future teachers' professional activity are presented. The main types of pedagogical cases are described, the use of which is useful in the process of training future teachers, in particular such as introductory illustrative mini-case, case-autonarrative, diagnostic case, functional and problematic mini-cases based on the pedagogical situation, a plot open large unstructured case, case-applied exercise, Long-read case, case-test, etc. The general characteristic of case-testing as an element of case practice of students of pedagogical specialties is presented. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
індивідуальний стиль |
uk_UA |
dc.subject |
професійної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний кейс |
uk_UA |
dc.subject |
види педагогічних кейсів |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-тестинг. |
uk_UA |
dc.title |
Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Case practical trainings in the process of forming the individual style of professional activity of future teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |