Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування готовності майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності в умовах технічного ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Жалій, Р.В.
dc.date.accessioned 2019-11-15T11:52:19Z
dc.date.available 2019-11-15T11:52:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4206
dc.description Жалій Р.В. Формування готовності майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності в умовах технічного ЗВО / Р.В. Жалій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч.1. - С. 54-61 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості формування готовності майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності в умовах технічного закладу вищої освіти є пріоритетним напрямком освітньої діяльності, оскільки здоров’язбережувальної компетентнiсть майбутнiх інженерів має свої особливості. Формувати їхню готовність щодо дбайливого ставлення до свого здоров’я та культуру здоров’збереження в контексті компетентнісного підходу є пріоритетним напрямком освітньої діяльності в умовах технічного закладу вищої освіти. У статті зроблено висновки, що формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів є надзвичайно важливим напрямком діяльності освітньої діяльності, оскільки малорухливий спосіб життя, велике навантаження на зір, опорно-руховий апарат «сприяє» поширенню хронічних захворювань, уникнути яких можливо лише за умови рухової активності, фізкультрозминок, гімнастики для очей та ін. У процесi вивчення навчальної дисциплiни «Охорона працi в IT-сфері» майбутні інженери не лише опановують зміст навчальної дисципліни, але й повинні навчатися режиму роботи на робочому місці, захисту здоров’я від шкідливого впливу факторів, які впливають на зір, репродуктивну систему, центральну нервову систему, опорно-руховий апарат. Такі захворювання вже отримали назву «комп’ютерних». Тому під час опанування дисципліни велика увага звертається на теоретичні знання та практичні навички, які необхідні для прийняття рішень, спрямованих на захист майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії від дії шкідливих та небезпечних чинників виробничого середовища у подальшій професійній діяльності. Тому передбачається методика проведення фізкультхвилинок, гімнастики для осей, рухової гімнастики, підбірки вправ для заспокоєння тощо. Важливою є характеристика чинників фізичного, хімічного, біологічного, соціального планів, які прямо чи опосередковано впливають на самопочуття та стан здоров’я майбутніх інженерів в ІТ-сфері. У комплексі такі знання та вміння формують компетенції, сукупність яких визначає здоров’язбережувальна компетентнiсть майбутнiх інженерів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject Здоров’язбережувальна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні фахівці з комп’ютерної інженерії uk_UA
dc.subject готовність до застосування здоров’язбережувальної компетентності uk_UA
dc.title Формування готовності майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності в умовах технічного ЗВО uk_UA
dc.title.alternative Formation of readiness of future specialists in computer engineering to application of health protection competence in the conditions of technical zoo uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account