Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Феноменологічна редукція ідеї підготовки учителя фізичної культури для виховання патріотичних цінностей

Show simple item record

dc.contributor.author Полулященко, Ю.М.
dc.contributor.author Саєнко, В. Г.
dc.contributor.author Толчаєва, Г.В.
dc.contributor.author Błaszczyszyn, Monika
dc.date.accessioned 2019-11-15T08:53:51Z
dc.date.available 2019-11-15T08:53:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4201
dc.description Полулященко Ю.М. Феноменологічна редукція ідеї підготовки учителя фізичної культури для виховання патріотичних цінностей / Ю.М.Полулященко, В.Г.Саєнко, Г.В. Толчаєва, M.Błaszczyszyn // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень.- Ч.1. - С.71-83 uk_UA
dc.description.abstract В статті враховується обставина, що Україна рухається у напрямку сприйняття виробничих, суспільних та економічних умов розвитку постіндустріальних відносин. За цим зміщується акцент розвитку, становлення і утвердження педагогічної думки для явища, що знаходиться на стадії, що має назву перехідної, у якій ідейно-патріотичні цінності соціалістичного характеру динамічно витісняються ринковими відносинами та накопичувальними процесами приватного капіталу. Рекомендується для предмету дослідження у особистості учителя фізичної культури розвивати і підтримувати загальні риси педагогічного працівника, якими є основи професійної та педагогічної культури, а також риси демократичності, естетичності, креативності, кумулятивності, самореалізації, синергетичності, співтворчості, суспільного вибору комунікативних вмінь, розвиваючих технологій та саморегулювання емоцій. Їх множина дозволяє довести знання до практичного застосування у середовищі майбутніх фахівців з фізичної культури. Штучні умови успішності створюються державно- розподільчої, народно-господарської та соціально-економічної системами, що діють на мотивах комунікаційних відносин і ментальності населення окремих територій. Інструментарій для сприйняття нововведень формується науками, пов’язаними з розвитком в молоді підприємницької функції. Наявна готовність молоді до соціального утвердження себе як особистості, активує об’єктивні, а побудова адекватного освітнього простору – суб’єктивні фактори патріотичної цінності. Органічна вбудова в контекст науки інноваційного мислення дозволяє рухатися за педагогічними феноменами та їх ціннісно- смисловими сутностями. Учитель фізичної культури у своїх діях рухається за рядом феноменів та догм, він повинний – 1) мати знання з фаху, 2) керуватися толерантним терпінням у дискусіях, 3) бути підготовленим до сприйняття та підтримки інноваційного типу життєдіяльності, 4) володіти технічними засобами педагогічного супроводження, 5) зберігати жагу до оновлення знань. За такою схемою самонаповнення психіки, що є конструктивною, він отримує сукупність можливостей, які дозволять йому: а) бути конкурентним у стратифікації державної освіти, б) передавати знання вихованцям, що повинні вступити своєчасно у продуктивний етап життєдіяльності у постіндустріальному суспільстві, в) користуватися ціннісно-смисловими сутностями на патріотичних засадах критичності та ідейності. uk_UA
dc.description.sponsorship The article takes into account the fact that Ukraine is moving towards the perception of industrial, social and economic conditions for the development of post-industrial relations. The ideological and cultural platform of patriotic education of young people depends on the processes of the formation of economic stability caused by the capitalization of relations. This requires the introduction of transitional means of logistics, management and marketing in all spheres of life and livelihoods. Therefore, the emphasis is shifted to the development, formation and affirmation of pedagogical thought for a phenomenon that is at the stage of what is called a transitional one, in which the ideological and patriotic values of a socialist nature are dynamically replaced by market relations. It is recommended in the personality of a physical education teacher to develop and maintain the general features of a teacher, which are the foundations of professional and pedagogical culture, as well as features of democracy, aesthetics, creativity, cumulativeness, self-realization, synergy, co-creation, social choice of communicative skills, developing technologies and self- regulation of emotions. Their multitude allows to bring knowledge to practical application in the environment of future specialists in physical culture. Artificial conditions for success are created by state-distributive, national- economic and socio-economic systems operating on the motives of communication relations and the mentalities of the population of individual territories. A toolkit for the perception of innovation is formed by the sciences related to the development of entrepreneurial function in young people. The existing readiness of young people to socially assert themselves as individuals activates objective, and building an adequate educational space is a subjective factor of patriotic value. Organic incorporation into the context of science of innovative thinking allows you to move along pedagogical phenomena and their value-semantic content. The teacher of physical culture in their actions moves according to a number of phenomena and dogmas, He must – 1) have knowledge of the specialty, 2) be guided by tolerant patience in discussions, 3) be prepared for the perception and support of the innovative type of life activity, 4) have the technical means of pedagogical support, 5) keep the thirst for renewal of knowledge. According to this self-fulfilling mentality scheme, it is constructive, it receives a set of opportunities that will allow it: a) to be competitive in the stratification of public education, b) to transfer knowledge to pupils who must enter a productive and productive stage in a postindustrial society in a timely manner, c) use value – semantic content on the patriotic basis of criticality and ideological. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject учитель uk_UA
dc.subject феноменологічний засіб uk_UA
dc.subject педагогічна комунікація uk_UA
dc.subject патріотична цінність uk_UA
dc.title Феноменологічна редукція ідеї підготовки учителя фізичної культури для виховання патріотичних цінностей uk_UA
dc.title.alternative Phenomenological Eduction of the Idea of Preparing a Teacher of Physical Culture for the Education of Patriotic Values uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account