dc.contributor.author |
Полтавський, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Савенко, В. О. |
|
dc.contributor.author |
Брусак, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-11T10:33:51Z |
|
dc.date.available |
2019-11-11T10:33:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4187 |
|
dc.description |
Полтавский А. П. Соціально-біологічні аспекти фізичної культури / А. П. Полтаский, В. О. Савенко, О. М. Брусак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч.2. - С. 5-14 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються основні соціально-біологічні аспекти фізичної культури і спорту як принципи взаємодії соціальних і біологічних закономірностей у процесі оволодіння людиною цінностями фізичної культури. Складовою частиною методики навчання фізичної культури є система знань з проведення занять фізичними вправами з урахуванням медико-біологічних аспектів. Без знання методики занять фізкультурними вправами неможливо чітко і правильно виконувати вправи, а отже ефект від виконання цих вправ зменшиться і не буде давати необхідного ефекту. І в цьому напрямі заняття повинні носити чітку методичну спрямованість на підвищення рівня фізичної підготовленості та функціонального стану здобувачів. Розробка методики занять фізичними вправами повинна дотримуватися чіткого теоретичного та методичного забезпечення освітніх програм та вироблятися професійними фахівцями в галузі фізичної культури, оскільки не чітка методика виконання вправ може привести і до більш серйозних наслідків, навіть до травм.
У статті були розглянуті соціально-біологічні аспекти фізичної культури здобувачів вищої освіти, а так само розглянуті рішення деяких проблем, з якими студенти стикаються найбільш часто. Для підвищення ефективності фізичного виховання студентської молоді необхідне впровадження наступних положень: раціональна методика та організація занять; адекватність змісту фізичної підготовки майбутньої професійної діяльності; оптимізація фізичної підготовки за рахунок використання нетрадиційних засобів та сучасних методів, особливо при роботі з жіночим контингентом; регулярний медико-біологічний контроль: визначення рівня функціонального стану здобувачів; побудова кривої через зміни частоти серцевих скорочень; визначення загальної рухової активності ін.; формування у здобувачів усвідомленої необхідності та стійкої звички турботи про своє здоров’я ірівень фізичної підготовленості. Отже, гострі питання, пов’язані з даною проблемою, будуть розглядатися в подальшому напрямку медико-біологічних основ фізичної культури і спорту здобувачів вищої освіти. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the main socio-biological aspects of physical
Culture and sport as the principles of interaction of social and biological laws
In the process of mastering human values of physical culture.
An integral part of the methodology of training physical education is a
System of knowledge of exercises with consideration of medical and biological
Aspects. Without knowledge of the method of exercises physical training
Exercises can not be clearly and correctly performed, and therefore the effect of
These exercises will decrease and will not give the desired effect. And in this
Direction classes should have a clear methodological focus on increasing the
Level of physical preparedness and functional state of the applicants.
Developing a method of physical activity should follow a clear
Theoretical and methodological provision of educational programs and be developed by professional specialists in the field of physical culture, since the
Lack of a precise method of exercising can lead to more serious
Consequences, even to injuries.
The article examined the socio-biological aspects of the physical
Culture of higher education graduates, as well as considered the solutions to
Some of the problems students encounter most often. To improve the
Efficiency of physical education of student youth, the following provisions
Need to be implemented: rational methods and organization of classes;
Adequacy of the content of physical training for future professional activity;
Optimization of physical training by using non-traditional means and modern
Methods, especially when working with women's contingents; regular
Medical and biological control: determining the level of functional status of
Applicants; curve design due to changes in the frequency of cardiac
Contractions; definition of general motor activity, etc.
Formation of the consciousness of the needy and stable habit of the
Carers about their health and the level of physical preparedness.
Consequently, the acute issues related to this problem will be
Considered in the further direction of the medical and biological foundations
Of physical culture and sports of higher education graduates. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
спорт |
uk_UA |
dc.title |
СОЦІАЛЬНО-БІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Socio-Biological Aspects of Physical Culture |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |