dc.contributor.author |
Карпенко, М. І. |
|
dc.contributor.author |
Щурова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-25T19:39:52Z |
|
dc.date.available |
2019-10-25T19:39:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.2+371.13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4154 |
|
dc.description |
Карпенко М. І. Побудова здоров’язберігаючого навчально- виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В.Щурова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : Зб. наук. праць : Матеріали Міжнар. симпозіуму. ‒ К., 2016. ‒ Вип. 1. ‒ С. 31-35. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та
напрямку розвитку освіти на сучасному етапі – збереженню здоров’я дітей,
його зміцнення, що визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто
важливі аспекти здоров’язбереження учнів загальноосвітньої школи.
Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров’язберігаючого
навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт
валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
тези |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'єзберігаючи технології |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.title |
ПОБУДОВА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ЯК ОСНОВНЕ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |