Abstract:
Статтю присвячено провідному завданню соціальної політики України та
напрямку розвитку освіти на сучасному етапі – збереженню здоров’я дітей,
його зміцнення, що визначає успішність їх життєздатності. У статті розглянуто
важливі аспекти здоров’язбереження учнів загальноосвітньої школи.
Проаналізовано ключові практичні засади побудови здоров’язберігаючого
навчально-виховного процесу, якими повинен володіти педагог як суб’єкт
валеологічної діяльності незалежно від предметної спеціалізації.
Description:
Карпенко М. І. Побудова здоров’язберігаючого навчально- виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя / М. І. Карпенко, Н. В.Щурова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : Зб. наук. праць : Матеріали Міжнар. симпозіуму. ‒ К., 2016. ‒ Вип. 1. ‒ С. 31-35.