| dc.contributor.author | Карпенко, М. І. | |
| dc.date.accessioned | 2019-10-24T21:10:39Z | |
| dc.date.available | 2019-10-24T21:10:39Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.064.1:614 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4150 | |
| dc.description | Карпенко М. І. Взаємодія школи та сімʼї у роботі зі здоровʼязбереження підлітків / М. І. Карпенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 4 (327). травень. - Ч. 2. - С. 183-193. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості взаємодії школи та сімей підлітків з метою їхнього здоровʼязбереження. Визначено сутність та специфіку основних умов, форм і методів співпраці сімʼї та школи в аспекті формування, збереження та зміцнення здоровʼя молодого покоління. Проаналізовано основні принципи, на яких базується процес формування співробітницьких стосунків між педагогами і сімʼєю: принцип забезпечення емоційної безпеки батьків; принцип соціального партнерства; принцип полілогу; принцип гуманізації. Наведено приклади індивідуальних, колективних та групових форм співпраці сімʼї та школи з питань здоровʼязбереження підлітків. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | здоров'єзберігаючи технології | uk_UA |
| dc.subject | підлітки | uk_UA |
| dc.subject | здоров'є | uk_UA |
| dc.title | ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ ТА СІМʼЇ У РОБОТІ ЗІ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДЛІТКІВ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |