dc.contributor.author |
Карпенко, М. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-24T21:10:39Z |
|
dc.date.available |
2019-10-24T21:10:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.064.1:614 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4150 |
|
dc.description |
Карпенко М. І. Взаємодія школи та сімʼї у роботі зі здоровʼязбереження підлітків / М. І. Карпенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 4 (327). травень. - Ч. 2. - С. 183-193. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості взаємодії школи та сімей підлітків з метою їхнього здоровʼязбереження. Визначено сутність та специфіку основних умов, форм і методів співпраці сімʼї та школи в аспекті формування, збереження та зміцнення здоровʼя молодого покоління. Проаналізовано основні принципи, на яких базується процес формування співробітницьких стосунків між педагогами і сімʼєю: принцип забезпечення емоційної безпеки батьків; принцип соціального партнерства; принцип полілогу; принцип гуманізації. Наведено приклади індивідуальних, колективних та групових форм співпраці сімʼї та школи з питань здоровʼязбереження підлітків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
здоров'єзберігаючи технології |
uk_UA |
dc.subject |
підлітки |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.title |
ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ ТА СІМʼЇ У РОБОТІ ЗІ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДЛІТКІВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |