| dc.contributor.author | Ковпак, О. С. | |
| dc.date.accessioned | 2019-10-16T21:40:20Z | |
| dc.date.available | 2019-10-16T21:40:20Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.018.43(477) «196» | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4115 | |
| dc.description | Ковпак О.С. Особливості організації і проведення практики студентів-заочників педагогічних навчальних закладів України в 60-х рр. ХХ ст. / О. С. Ковпак // Інноваційна педагогіка. = 2019. - № 10. - Т. 1. - С. 35–39. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті порушено проблему організації і проведення практики студентів-заочників у педагогічних закладах освіти України в 60-х рр. ХХ ст. Здійснено аналіз стану й особливостей педагогічної та виробничої практики в зазначений період. Виявлено, що основними особливостями організації і проведення практики були: здебільшого формальний її характер, недосконала система контролю за нею і водночас розроблення документів щодо її організації, увага до виробничої практики, зумовлена політехнізацією освіти й особливість контингенту, де переважали вчителі. У роботі містяться відомості про основні причини незадовільної організації практики і висвітлюються наявні позитивні зрушення. На основі аналізу автентичних джерел показано, що, незважаючи на низку недоліків, питанню організації та проведення практики на заочних відділеннях педагогічних навчальних закладів у досліджуваний період приділялося достатньо уваги, вживалися заходи для забезпечення її якості й ефективності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
| dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ-ЗАОЧНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ В 60-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ | uk_UA |
| dc.title.alternative | THE FEATURES OF ORGANIZING AND CONDUCTING THE PRACTICE OF CORRESPONDENCE COURSE STUDENTS OF THE PEDAGOGICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS OF UKRAINE IN THE 60’S OF THE XX-th CENTURY | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |