Abstract:
У статті порушено проблему організації і проведення практики студентів-заочників у педагогічних закладах освіти України в 60-х рр. ХХ ст. Здійснено аналіз стану й особливостей педагогічної та виробничої практики в зазначений період. Виявлено, що основними особливостями організації і проведення практики були: здебільшого формальний її характер, недосконала система контролю за нею і водночас розроблення документів щодо її організації, увага до виробничої практики, зумовлена політехнізацією освіти й особливість контингенту, де переважали вчителі. У роботі містяться відомості про основні причини незадовільної організації практики і висвітлюються наявні позитивні зрушення. На основі аналізу автентичних джерел показано, що, незважаючи на низку недоліків, питанню організації та проведення практики на заочних відділеннях педагогічних навчальних закладів у досліджуваний період приділялося достатньо уваги, вживалися заходи для забезпечення її якості й ефективності.