dc.contributor.author |
Омельченко, А. О. |
|
dc.contributor.author |
Омельченко, А. А. |
|
dc.contributor.author |
Omelchenko, A. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-12T13:31:41Z |
|
dc.date.available |
2019-09-12T13:31:41Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 796.412.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4037 |
|
dc.description |
Омельченко А. О. Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років / А. О. Омельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 166-175. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості технічної предметної підготовки гімнасток. Тренування в художній гімнастиці відрізняються від інших видів спорту високою координаційною складністю, вищим рівнем спеціалізованості тренувальних засобів, а концепція управління тренувальними навантаженнями побудована на єдності навантаження та відновлення, на регулюванні функціонального стану спортсмена шляхом використання і чергування великих, середніх та малих навантажень. Актуальність полягає у тому, що в останні роки на світовій арені українські гімнастки найчастіше програють росіянкам при цьому маючи фізичні здібності, що не поступаються, а інколи і значно вище ніж у конкуренток. Одною з причин є недостатня координаційна підготовка спортсменок з предметом, яку треба починати вдосконалювати на перших етапах багатолітнього тренування. Виявлено, що в системі навчально-тренувального процесу особливу увагу приділено технічній підготовці з предметами, які відмінні один від одного, мають різну фактуру і властивостями. Як дієвий засіб пропонується застосування координаційної підготовки за допомогою гімнастичних предметів, як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток. З метою кращої підготовки спортсменок – гімнасток в ДЮСШ «Олімпійська надія» було проведено педагогічний експеримент. У ході експерименту було проведене початкове й кінцеве тестування при застосуванні запропонованої методики. З метою виявлення статистичних зрушень після використання запропонованих методик в експериментальній групі було проведено тестування фізичних здібностей до виконання запропонованої програми та після. Дітям було запропоновано декілька тестів: влучання м’ячем у ціль, виконання 10 кидків правою і лівою рукою кожного предмета (без втрат предмета), виконання танцювальної зв’язки з предметом, виконання гімнастичного ризику. На основі отриманих позитивних зрушень в показниках рівню розвитку координаційних здібностей запропоновані ефективні методичні підходи спортивного тренування гімнасток 8 – 10 років. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
спорт |
uk_UA |
dc.subject |
техніка |
uk_UA |
dc.subject |
гімнастика |
uk_UA |
dc.subject |
координація |
uk_UA |
dc.subject |
майстерність |
uk_UA |
dc.title |
Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методика совершенствования координационной подготовки как действенного метода повышения технического мастерства гимнасток 8 – 10 лет |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methods of Improving Coordination Training as an Effective Method of Improving the Technical Skills of Gymnasts 8 – 10 Years |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |