Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років

Show simple item record

dc.contributor.author Омельченко, А. О.
dc.contributor.author Омельченко, А. А.
dc.contributor.author Omelchenko, A.
dc.date.accessioned 2019-09-12T13:31:41Z
dc.date.available 2019-09-12T13:31:41Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 796.412.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4037
dc.description Омельченко А. О. Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років / А. О. Омельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 166-175. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості технічної предметної підготовки гімнасток. Тренування в художній гімнастиці відрізняються від інших видів спорту високою координаційною складністю, вищим рівнем спеціалізованості тренувальних засобів, а концепція управління тренувальними навантаженнями побудована на єдності навантаження та відновлення, на регулюванні функціонального стану спортсмена шляхом використання і чергування великих, середніх та малих навантажень. Актуальність полягає у тому, що в останні роки на світовій арені українські гімнастки найчастіше програють росіянкам при цьому маючи фізичні здібності, що не поступаються, а інколи і значно вище ніж у конкуренток. Одною з причин є недостатня координаційна підготовка спортсменок з предметом, яку треба починати вдосконалювати на перших етапах багатолітнього тренування. Виявлено, що в системі навчально-тренувального процесу особливу увагу приділено технічній підготовці з предметами, які відмінні один від одного, мають різну фактуру і властивостями. Як дієвий засіб пропонується застосування координаційної підготовки за допомогою гімнастичних предметів, як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток. З метою кращої підготовки спортсменок – гімнасток в ДЮСШ «Олімпійська надія» було проведено педагогічний експеримент. У ході експерименту було проведене початкове й кінцеве тестування при застосуванні запропонованої методики. З метою виявлення статистичних зрушень після використання запропонованих методик в експериментальній групі було проведено тестування фізичних здібностей до виконання запропонованої програми та після. Дітям було запропоновано декілька тестів: влучання м’ячем у ціль, виконання 10 кидків правою і лівою рукою кожного предмета (без втрат предмета), виконання танцювальної зв’язки з предметом, виконання гімнастичного ризику. На основі отриманих позитивних зрушень в показниках рівню розвитку координаційних здібностей запропоновані ефективні методичні підходи спортивного тренування гімнасток 8 – 10 років. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject техніка uk_UA
dc.subject гімнастика uk_UA
dc.subject координація uk_UA
dc.subject майстерність uk_UA
dc.title Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років uk_UA
dc.title.alternative Методика совершенствования координационной подготовки как действенного метода повышения технического мастерства гимнасток 8 – 10 лет uk_UA
dc.title.alternative Methods of Improving Coordination Training as an Effective Method of Improving the Technical Skills of Gymnasts 8 – 10 Years uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account