Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання»

Show simple item record

dc.contributor.author Леонтьєва, І. В.
dc.contributor.author Леонтьєва, И. В.
dc.contributor.author Leontievа, I.
dc.contributor.author Леонтьєв, О. В.
dc.contributor.author Леонтьєв, О. В.
dc.contributor.author Leontiev, O.
dc.date.accessioned 2019-09-09T13:47:10Z
dc.date.available 2019-09-09T13:47:10Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 378.091.26:796.332
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4034
dc.description Леонтьєва І. В. та ін. Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 92-99. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку футболу, їх роль та місце в системі фізичного виховання. Паралельно з освоєнням технічних дій, студенти вивчають тактику гри, відпрацьовують правила гри і методику суддівства на практиці, засвоюють різні способи взаємодії з партнерами у подвійних, потрійних, простих тактичних побудовах. У статті аналізується модульна програма навчання дисципліни «Футбол з методикою викладання», які розділені на змістовні модулі, кожен з яких містить. Окремі теми аудиторної та самостійної роботи. Оцінювання успішності студента при освоєнні змістовного модуля здійснювалася на основі результатів поточного і підсумкового контролю. Авторами запропоновано, що нарахування балів проводилося у встановлений термін, передбачений робочим планом дисципліни. При цьому в модулі встановлюються форми контролю знань та їх кількості (навчальна активність студента на заняттях, навчальна практика, нормативи, результати тестування, самостійна робота). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject педагогічний контроль uk_UA
dc.subject футбол uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.title Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» uk_UA
dc.title.alternative Формы учета успеваемости студентов учебно-научного института физического воспитания и спорта в процессе обучения дисциплины «Футбол с методикой преподавания» uk_UA
dc.title.alternative Monitoring Student's Progress of the Edicational and Research Institute of Physical Education and Sports in the Process of Learning the Discipline of «Football with the Methods of Teaching» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account