dc.contributor.author |
Леонтьєва, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Леонтьєва, И. В. |
|
dc.contributor.author |
Leontievа, I. |
|
dc.contributor.author |
Леонтьєв, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Леонтьєв, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Leontiev, O. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-09T13:47:10Z |
|
dc.date.available |
2019-09-09T13:47:10Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.091.26:796.332 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4034 |
|
dc.description |
Леонтьєва І. В. та ін. Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 92-99. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку футболу, їх роль та місце в системі фізичного виховання. Паралельно з освоєнням технічних дій, студенти вивчають тактику гри, відпрацьовують правила гри і методику суддівства на практиці, засвоюють різні способи взаємодії з партнерами у подвійних, потрійних, простих тактичних побудовах. У статті аналізується модульна програма навчання дисципліни «Футбол з методикою викладання», які розділені на змістовні модулі, кожен з яких містить. Окремі теми аудиторної та самостійної роботи. Оцінювання успішності студента при освоєнні змістовного модуля здійснювалася на основі результатів поточного і підсумкового контролю. Авторами запропоновано, що нарахування балів проводилося у встановлений термін, передбачений робочим планом дисципліни. При цьому в модулі встановлюються форми контролю знань та їх кількості (навчальна активність студента на заняттях, навчальна практика, нормативи, результати тестування, самостійна робота). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний контроль |
uk_UA |
dc.subject |
футбол |
uk_UA |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.title |
Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формы учета успеваемости студентов учебно-научного института физического воспитания и спорта в процессе обучения дисциплины «Футбол с методикой преподавания» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Monitoring Student's Progress of the Edicational and Research Institute of Physical Education and Sports in the Process of Learning the Discipline of «Football with the Methods of Teaching» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |