Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Симбіоз інноваційної фізкультурно-оздоровчої діяльності закладів вищої та дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Крошка, С. А.
dc.contributor.author Крошка, С. А.
dc.contributor.author Krоshka, S.
dc.contributor.author Клименко, О. В.
dc.contributor.author Клименко, Е. В.
dc.contributor.author Klimenko, O.
dc.date.accessioned 2019-09-09T13:34:56Z
dc.date.available 2019-09-09T13:34:56Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 377.376
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4033
dc.description Крошка С. А. та ін. Симбіоз інноваційної фізкультурно-оздоровчої діяльності закладів вищої та дошкільної освіти / С. А. Крошка, О. В. Клименко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 23-32. uk_UA
dc.description.abstract Актуальною стає проблема пошуку ефективних шляхів зміцнення здоров’я, корекції недоліків фізичного розвитку, профілактики захворювань і збільшення рухової діяльності. У статті розглядаються основні аспекти використання інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти, які благотворно впливають на їх психофізичний розвиток. Дошкільний вік є сприятливим періодом для вироблення правильних звичок і формування здорового способу життя, які в комбінації з освітнім процесом та удосконаленням засобів щодо збереження здоров’я, приведуть до позитивних результатів. Проблема оздоровлення дітей не компанія одного дня діяльності й однієї людини, а цілеспрямована, систематично спланована робота всього колективу закладу дошкільної освіти. Сьогодення вимагає нових підходів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Багато дітей потребують особливих технологій фізичного розвитку, у яких повинен бути врахований увесь комплекс соматичних, фізичних і інтелектуальних проблем. Ці технології повинні в першу чергу сприяти корекції не тільки психомоторного, але й мовного, емоційного й загального психічного розвитку. Проблема оздоровлення дітей не компанія одного дня діяльності й однієї людини, а цілеспрямована, систематично спланована робота всього колективу ЗДО № 1 «Шпачок» на тривалий період. Саме тому, протягом останніх 3-х років, колектив закладу широко використовує в роботі з такими дітьми фізкультурно-оздоровчі технології як одну з найважливіших складових всього освітнього процесу. Одним зі шляхів вирішення проблеми здоров’язбереження у закладі освіти є цілеспрямоване використання в процесі фізичного виховання дошкільників відомих фізкультурно-оздоровчих методик і інноваційних технологій, адаптованих до вікових особливостей дітей. Зазначаємо, що ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі забезпечується комплексним використанням як традиційних засобів фізичного виховання так і не традиційних, зокрема: гімнастика з елементами «СА-ФІ-ДАНСЕ», елементи кінезіології, лікувальні ігри в режимі дня, солетерапія, динамічні руханки та оздоровчий біг в теплу пору року, ергонайзери. Використання у фізкультурно-оздоровчій роботі закладу освіти традиційних і інноваційних форм роботи, загартовування й ряду інших не медикаментозних засобів оздоровлення дає свої позитивні результати. Діти менше хворіють, у них покращилась увага і настрій. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject контрастотерапія uk_UA
dc.subject баламетрика uk_UA
dc.subject кріотерапія uk_UA
dc.subject особливі потреби uk_UA
dc.subject психофізичний розвиток uk_UA
dc.title Симбіоз інноваційної фізкультурно-оздоровчої діяльності закладів вищої та дошкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Симбиоз инновационной физкультурно-оздоровительной деятельности учреждений высшего и дошкольного образования uk_UA
dc.title.alternative The Symbiosis of Innovative Sports and Recreation Activities of Institutions of Higher and Preschool Education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account