Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Корекція і профілактика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культури

Show simple item record

dc.contributor.author Хотієнко, С. В.
dc.contributor.author Хотиенко, С. В.
dc.contributor.author Khotienko, S.
dc.contributor.author Татарченко, Л. І.
dc.contributor.author Татарченко, Л. И.
dc.contributor.author Tatarchenko, L.
dc.date.accessioned 2019-09-09T13:16:23Z
dc.date.available 2019-09-09T13:16:23Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 796.011.3:616711-007.5]-057.875
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4032
dc.description Хотієнко С. В.,Татарченко Л. І. Корекція і профілактика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культури / С. В. Хотієнко, Л. І. Татарченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 206-216. uk_UA
dc.description.abstract У статті викладено інформацію щодо проблем порушення постави, їх виявлення у студентів 1-4 курсів та узагальнено результати складеного комплексу гімнастичних вправ. Питання про вирішення такої проблеми як порушення постави було актуальним для вивчення та дослідження протягом багатьох років, залишається таким і зараз, адже хребет – основа тіла. Дослідження було проведено на факультетах, де спостерігається найбільша кількість студентів, які займаються в групі реабілітації та спеціальній медичній групі. Серед студентів найпоширенішим видом захворювань, пов’язаних із порушенням постави, є сколіоз, то саме на його виявлення перш за все було проведено тести. Для визначення основних факторів, що негативно впливають на стан хребта саме наших студентів, було проведено анкетування та усне опитування. З-поміж запропонованих варіантів причин порушень найбільш поширеними були наступні: тривале знаходження тіла у неприродній позі; відсутність фізичної активності; вплив інфекційних та інших захворювань, що вражають хребет; отримані раніше травми; порушення зору, яке супроводжується постійним напругою шийних м’язів; незручне взуття або одяг; неправильне положення тіла за столом під час тривалої сидячої роботи. Було проаналізовано науково-методичну літературу, що дало змогу обґрунтувати актуальність даних проблем. З огляду літературних джерел, постава – спосіб тримати хребет і, відповідно, тіло у певному положенні. Дослідження полягає у використанні студентами і у подальшому житті знань та навичок, які були отримані на заняттях, підвищення серед них загального рівня обізнаності з питань стану власного здоров’я та можливих способів покращення. За умови вчасного звернення молоді за допомогою, стає можливим раннє виявлення порушень та підбір ефективного методу профілактики, що реалізується через загострення нами уваги та наголошення на необхідності постійної уваги до самопочуття. Відокремлено підходи та методики щодо навчання студентів коригуючим тренуванням, визначено динаміку поліпшення стану постави. Обґрунтована ефективність запропонованого комплексу вправ та його важливість для формування свідомого, відповідального ставлення студентів до власного здоров’я. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject комплекс гімнастичних вправ uk_UA
dc.subject порушення постави uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject сколіоз uk_UA
dc.subject кіфоз uk_UA
dc.subject сутулість uk_UA
dc.title Корекція і профілактика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культури uk_UA
dc.title.alternative Коррекция и профилактика нарушений осанки у студентов на занятиях по физической культуре uk_UA
dc.title.alternative Correction and Prevention of Postural Disorders in Students in Physical Education Classes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account