dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні аспекти спортивно-технічної підготовки юних футболістів. Розкрито поняття технічні прийомі у футболі та їх класифікація. Виділено дві великі групи технічних прийомів для польових гравців та воротаря. До них віднеслись ведення м’яча, зупинка м’яча, удар ногою по м’ячу, удар головою по м’ячу, фінти, відбирання, вкидання. Всі ці технічні елементи є фундаментом майбутньої технічної майстерності юного футболіста. Швидкість і надійність, простота й ефективність – ось вимоги сьогоднішнього дня до застосування техніки футболу. Мета дослідження: вивчення теоретичних та методологічних засад спортивно-технічної підготовки юних футболістів під час занять тренувань. Техніка футболу являє собою сукупність спеціальних прийомів, які використовуються у грі в різних поєднаннях для досягнення поставленої мети. Технічні прийоми – це засоби ведення гри. Від того, наскільки повно володіє футболіст всім різноманіттям цих засобів, як уміло й ефективно застосовує їх у варіативних умовах ігрової діяльності, при протидії гравців команди суперника, а часто при стомленні, багато в чому залежить досягнення високих спортивних результатів. За характером ігрової діяльності в техніці футболу виділяються два великих розділи: техніка польового гравця й техніка воротаря. Кожний розділ містить у собі підрозділи: техніка пересування й техніка володіння м’ячем. Підрозділи складаються з конкретних технічних прийомів, які виконуються різними способами. Представлені етапи спортивно-технічної підготовки юних футболістів та фази до кожного з них. Розглянуті основні дії тренера на кожному етапі та в кожній фазі, описані засоби які доцільно використовувати для засвоєння техніки та збереження мотивації. Розроблено короткий тест, який дає визначити своє ставлення до забезпечення зворотного зв’язку зі спортсменами, що особливо важливо в ході вивчення технічних прийомів та ставлення міцних рухових навичок. Досконалість методик, вродженні якості спортсмена, його здатність до навчання, все це може стати не важливим якщо між тренером та спортсменом немає зворотного зв’язку. Представлений тест дає змогу тренеру визначити свої знання щодо міжособистісних зв’язків. |
uk_UA |