Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності «Фізична культура і спорт»

Show simple item record

dc.contributor.author Гадючко, О. С.
dc.contributor.author Гадючко, А. С.
dc.contributor.author Gadyuchko, O.
dc.date.accessioned 2019-09-09T12:09:49Z
dc.date.available 2019-09-09T12:09:49Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 378.091:796
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4029
dc.description Гадючко О. С. Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності «Фізична культура і спорт» / О. С. Гадючко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 108-117. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито в особливості управління інноваційнопедагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти. Адже в рамках інноваційної стратегії закладу вищої освіти суттєво зростає роль педагога як безпосереднього учасника всіх перетворень. Його інноваційна діяльність стає обов’язковим компонентом особистої педагогічної системи і набуває дослідний характер. Це передбачає переоцінку педагогом своєї професійної діяльності, вихід за межі традиційної виконавської діяльності і зміну її на проблемно-пошукову, рефлексивно-аналітичну, що відповідає запитам суспільства і створює умови для самовдосконалення особистості. У педагогічному колективі зростає потреба в новому педагогічному знанні, зміні освітніх і соціальних функцій педагога. Для підвищення цієї активності необхідно знайти механізми стимулювання, тобто підвищити мотивацію до оновлення системи освіти студентів через включення фахівців у інноваційну діяльність. Керівнику закладу вищої освіти необхідно вибудувати весь процес так, щоб педагоги, закінчивши впровадження однієї інновації і переведе її в повсякденну рутинну роботу, прагнули до нової. Та не менш важливим є готовність самого керівника до інноваційної діяльності. Говорячи про інноваційну діяльність, нам необхідно пам’ятати в першу чергу про безпеку для студентів, так як серед численних факторів, що впливають на показники стану здоровʼя та захворюваності, фактори освітнього середовища складають до 30%. До цих факторів ризику можна віднести ускладнення освітніх стандартів, що веде до перевантаження студентів, збільшення часу роботи з компʼютерами при недотриманні гігієнічних вимог, соціально-економічні умови життя. Сьогодні мало дати вихованцям систематизовані знання, відповідні вміння та навички, необхідні для їх подальшого успішного навчання в закладі вищої освіти. Не менш важливо навчити їх ставити та досягати мети, діяти нестандартно. А для цього потрібен новий педагог, який уміє мислити креативно, застосовувати в навчанні нестандартні підходи, стрімко саморозвиватися, приймати нововведення як даність. Його розвиток передбачає необоротна, спрямована, закономірна зміна мотивації, тобто сукупності внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, задають її межі, форми, надають їй спрямованість, орієнтовану на досягнення певних цілей. А також розуміння необхідності якісних змін в ціннісних орієнтаціях, цілях, умовах, змісті, засобах і методах, формах організації навчальновиховного, управлінського та ін. Процесів, соціально-психологічної структурі, завдяки яким педагог набуває здатності досягати більш високих, ніж раніше, результатів освіти. Даний процес реалізується завдяки активному освоєнню інноваційної діяльності. Ключові слова: управління, інновації, заклад вищої освіти, навчально-виховний процес. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject управління uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject навчально-виховний процес uk_UA
dc.title Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності «Фізична культура і спорт» uk_UA
dc.title.alternative Сущность управления инновационнопедагогической деятельностью соискателей высшего образования специальности «Физическая культура и спорт» uk_UA
dc.title.alternative The Essence of the Management of Innovative and Pedagogical Activities of Applicants for Higher Education in the Specialty «Physical Culture and Sport» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account