dc.contributor.author |
Довгань, Н. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Довгань, Н. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Dougan, N. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-05T16:06:14Z |
|
dc.date.available |
2019-09-05T16:06:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 37.032:796.011.3–057.87 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4027 |
|
dc.description |
Довгань Н. Ю. Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект) / Н. Ю. Довгань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 44-53. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано оцінку ефективності системи виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи, яка полягала у аналізі емпіричних результатів констатувального етапу експерименту. Визначено динаміку рівнів сформованості фізичної культури студентів ЗВО когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінково-діяльнісного компонентів за видами позааудиторних занять з фізичного виховання на констатувальному етапі експерименту. Отже, у процесі констатувального етапу дослідження нами визначено рівні сформованості фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. Забезпечення фізичного стану здоров’я та фізичного розвитку студентів у процесі позааудиторної спортивномасової роботи належним чином не відбувається. Негативний результат рівня фізичної підготовленості студентів, відсутність тенденції до його підвищення упродовж навчання означених нами вищих навчальних закладів України, обумовлюють актуальність пошуку нових технологій вдосконалення процесу фізичної підготовки студентів та залучення їх до систематичних позааудиторних занять з фізичного виховання. На нашу думку, досягти позитивного результату можна лише під час занять у спортивних секціях (за інтересами), загальної фізичної підготовки, самостійних занять та фізкультурно-масових заходів, заснованих на свободі вибору видів рухової активності. Організація позааудиторних занять з фізичного виховання студентів на основі їх розподілу в групи по зацікавленості певним видом спорту підвищує мотивацію до занять, впливає на систематичність їх відвідування і сприяє підвищенню рівня фізичної підготовленості студентів. Отримані результати дослідження є підґрунтям для подальшого проектування педагогічної системи, метою якої є виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
позааудиторна спортивно-масова робота |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивний |
uk_UA |
dc.subject |
емоційно-ціннісний |
uk_UA |
dc.subject |
поведінково-діяльнісний компоненти |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
студентська молодь |
uk_UA |
dc.title |
Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Воспитание физической культуры студентов высших учебных заведений в процессе внеаудиторной спортивномассовой работы (теоретико-методический аспект) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Physical Education of Students of Institutions of Higher Education in the Process of Non-Auditing Sports-Mass Work (Theoretical and Methodical Aspect) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |