Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект)

Show simple item record

dc.contributor.author Довгань, Н. Ю.
dc.contributor.author Довгань, Н. Ю.
dc.contributor.author Dougan, N.
dc.date.accessioned 2019-09-05T16:06:14Z
dc.date.available 2019-09-05T16:06:14Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.issn УДК 37.032:796.011.3–057.87
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4027
dc.description Довгань Н. Ю. Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект) / Н. Ю. Довгань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 44-53. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано оцінку ефективності системи виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи, яка полягала у аналізі емпіричних результатів констатувального етапу експерименту. Визначено динаміку рівнів сформованості фізичної культури студентів ЗВО когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінково-діяльнісного компонентів за видами позааудиторних занять з фізичного виховання на констатувальному етапі експерименту. Отже, у процесі констатувального етапу дослідження нами визначено рівні сформованості фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. Забезпечення фізичного стану здоров’я та фізичного розвитку студентів у процесі позааудиторної спортивномасової роботи належним чином не відбувається. Негативний результат рівня фізичної підготовленості студентів, відсутність тенденції до його підвищення упродовж навчання означених нами вищих навчальних закладів України, обумовлюють актуальність пошуку нових технологій вдосконалення процесу фізичної підготовки студентів та залучення їх до систематичних позааудиторних занять з фізичного виховання. На нашу думку, досягти позитивного результату можна лише під час занять у спортивних секціях (за інтересами), загальної фізичної підготовки, самостійних занять та фізкультурно-масових заходів, заснованих на свободі вибору видів рухової активності. Організація позааудиторних занять з фізичного виховання студентів на основі їх розподілу в групи по зацікавленості певним видом спорту підвищує мотивацію до занять, впливає на систематичність їх відвідування і сприяє підвищенню рівня фізичної підготовленості студентів. Отримані результати дослідження є підґрунтям для подальшого проектування педагогічної системи, метою якої є виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject позааудиторна спортивно-масова робота uk_UA
dc.subject когнітивний uk_UA
dc.subject емоційно-ціннісний uk_UA
dc.subject поведінково-діяльнісний компоненти uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.title Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект) uk_UA
dc.title.alternative Воспитание физической культуры студентов высших учебных заведений в процессе внеаудиторной спортивномассовой работы (теоретико-методический аспект) uk_UA
dc.title.alternative Physical Education of Students of Institutions of Higher Education in the Process of Non-Auditing Sports-Mass Work (Theoretical and Methodical Aspect) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account