dc.contributor.author |
Чумак, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Чумак, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Chumak, S. |
|
dc.contributor.author |
Шинкарьов, С. І. |
|
dc.contributor.author |
Шинкарев, С. И. |
|
dc.contributor.author |
Shinkarev, S. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-05T15:51:10Z |
|
dc.date.available |
2019-09-05T15:51:10Z |
|
dc.date.issued |
2019-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 796.015:796.382 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4026 |
|
dc.description |
Чумак С. В., Шинкарьов С. І. Особливості техніко-тактичної та психологічної підготовки юних спортсменів-більярдистів / C. В. Чумак, С. І. Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 176-186. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Робота присвячена проблемі психологічного стану юних більярдистів та обґрунтування змісту занять з пулу для осіб-початківців.
Підготовка більярдиста від новачка до спортсмена високого класу представляє собою єдину систему, всі складові частини якої взаємопов’язані і обумовлені досягненням головної мети, яка полягає в підготовці гравця-більярдиста високої кваліфікації.
Науково обґрунтоване теоретико-методичне підґрунтя, як змістовна основа системи науково-методичного забезпечення, виступає головним критерієм якості підготовки, тому що саме воно визначає зміст майбутніх знань більярдистів.
Відзначено, що рівень знань техніко-тактичної, психологічної специфіки підготовки спортсменів-більярдистів Луганської області знаходиться на низькому рівні. Сучасні вітчизняні підходи підготовки характеризуються досить опесердкованою недостатністю, тому на даний момент, вони обумовлені відкриттям нових факторів логічної організації та зв’язків між елементами системи гри у більярд гравцівпочатківців.
Багаторічна підготовка гравців-більярдистів будується на основі методичних положень, які і складають комплекс завдань, необхідних для здійснення якісного навчально-тренувального процесу. Ефективність змагальної діяльності більярдистів залежить від рівня усіх видів підготовленості, але під час гри для спортсмена-новачка першочерговим є його можливості регуляції психофізіологічного стану та технічні навички.
Саме від психофізіологічного стану більярдиста залежить результат, адже нервова система відповідає за високу точність рухів та пропріоцептивну чуттєвість у диференціації сили удару, рівень тривожності та стійкість уваги, швидкість розумових процесів, силу й рухливість нервових процесів.
Як свідчать результати досліджень, існує можливість використання та розробки спеціалізованих педагогічних та психофізіологічних методів контролю у заняттях з пул-більярду. Викладено результати ефективності занять з пул-більярду для осіб-початківців.
Подальшим дослідженням є розробка методичного забезпечення для майбутніх гравців у пул-більярд під час їх навчання та тренування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
пул |
uk_UA |
dc.subject |
заняття |
uk_UA |
dc.subject |
зміст |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
методи контролю |
uk_UA |
dc.title |
Особливості техніко-тактичної та психологічної підготовки юних спортсменів-більярдистів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности технико-тактической и психологической подготовки юных спортсменов-бильярдистов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of Technical-Tactical and Psychological Training of Young Billiard-Players |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |