Abstract:
У статті розкриті раціональні шляхи формування професійно орієнтованої особистості майбутнього дизайнера-стиліста. Окреслено роль навчально-виховного процесу у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Умовами реалізації культурологічного підходу у процесі психологопедагогічної підготовки майбутнього дизайнера-стиліста визначено: культурологічні аспекти формування професійно орієнтованої особистості та формування адекватного погляду на різноманітність культур, виключаючи розвиток націоналістичних ідей, а також взаємодію культури і освіти в процесі розвитку людини; здібності адаптуватися, протистояти негативним діям середовища, спираючись на духовну культуру особи; принципи культуровідповідності та пов’язане з ним поняття культуроємності освіти.