Abstract:
У статті відзначається, що прямий вплив на формування художнього досвіду студента мають чуттєвий досвід, моральний досвід, досвід сприймання, естетичний досвід, художньо-вольова діяльність (спрямована на здобуття й закріплення навичок шляхом виконання вправ) та досвід творчої діяльності. У статті підкреслено, що художній досвід особистості – утворення, що активно розвивається, невпинно формується. Іноді це відбувається не усвідомлено, стихійно (завдяки впливу радіо, телебаченню, Інтернет ресурсів, друкованої продукції) та усвідомлено або цілеспрямовано (завдяки сім’ї, закладам освіти тощо) і залежить від таких факторів, як: спадковість, оточуюче середовище, виховання. Автор наголошує, що українське декоративно-прикладне мистецтво має особливий вплив на душу молодої людини. Зразки декоративно-прикладного мистецтва мають яскраве втілення в культурних цінностях, сприяють художньо-естетичному вихованню студентів та дають можливість чуттєво-емоційно сприймати, переживати і відтворювати прекрасне у житті та мистецтві, формують художній досвід.
Description:
Сташевська І. О Українське декоративноприкладне мистецтва як засіб формування художнього досвіду студентів. / І. О. Сташевська , Н. М. Дігтяр // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 141–147.