Abstract:
У статті розглянуто питання фахової підготовки студентів музичних спеціальностей, а саме формування їх музично-інтонаційної культури як важливої складової особистісно-професійного розвитку. Рівень музично-інтонаційної культури є одним із ключових критеріїв оцінки готовності майбутніх музикантів до музично-виконавської й музично-педагогічної діяльності. Розуміння й виконання музичних творів передбачає, насамперед, сприйняття їх інтонаційного змісту, що полягає в осягненні інтонаційних закономірностей музики, розвитку інтонаційного слуху, здатності відчувати, диференціювати й узагальнювати інтонаційні зв’язки у звуковисотній структурі музичного матеріалу, умінні музичнограмотно й переконливо інтонувати музику під час її виконання тощо. Спираючись на поняття «культура» й «інтонація» стає можливим трактування феномену музично-інтонаційної культури як важливої професійно-особистісної якості, пов’язаної із засвоєнням різноманітних інтонаційних (вокальних) текстів, наукових знань й формуванням системи ціннісних орієнтацій.