Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США)

Show simple item record

dc.contributor.author Шаров, О. В.
dc.contributor.author Шаров, А. В.
dc.contributor.author Sharov, A. V.
dc.date.accessioned 2019-05-14T20:38:29Z
dc.date.available 2019-05-14T20:38:29Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.other УДК [792.82:37.036]376
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3863
dc.description Шаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) / О. В. Шаров // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 104–110. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито основні положення спеціальної методики викладання хореографії учням з особливими потребами, зокрема з розладом уваги та гіперактивністю. Аналіз методики здійснюється за результатами роботи викладачів Школи виконавських мистецтв (Performing Art Charter School) м. Філадельфія (Пенсильванія, США). Методика складається з тринадцяти постулатів. Надаються конкретні рекомендації для занять з дітьми початкового рівня навчання. Наголошується на тому, що учитель хореографії відіграє унікальну роль у роботі з учнями, що визнані школою як такі, що мають особливі потреби. Учні з особливими потребами можуть страждати на розлад уваги, мати гіперактивність або якісь інші проблеми, вони часто не можуть добре навчатись з багатьох шкільних предметів, але, як свідчить розглянутий досвід, за умов використання спеціальних педагогічних технологій, досягають певного успіху в балетному класі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject хореографія uk_UA
dc.subject навчання танцю uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject синдром розладу уваги uk_UA
dc.subject гіперактивність uk_UA
dc.title Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) uk_UA
dc.title.alternative Методика преподавания хореографии ученикам с особыми потребностями (из опыта „String theoty charter schools”, г. Филадельфия, США) uk_UA
dc.title.alternative Methods of teaching choreography to students with special needs („String theoty charter schools”, Philadelphia, USA) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account