dc.contributor.author |
Шаров, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Шаров, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Sharov, A. V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-14T20:38:29Z |
|
dc.date.available |
2019-05-14T20:38:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК [792.82:37.036]376 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3863 |
|
dc.description |
Шаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) / О. В. Шаров // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 104–110. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито основні положення спеціальної методики викладання хореографії учням з особливими потребами, зокрема з розладом уваги та гіперактивністю. Аналіз методики здійснюється за результатами роботи викладачів Школи виконавських мистецтв (Performing Art Charter School) м. Філадельфія (Пенсильванія, США). Методика складається з тринадцяти постулатів. Надаються конкретні рекомендації для занять з дітьми початкового рівня навчання. Наголошується на тому, що учитель хореографії відіграє унікальну роль у роботі з учнями, що визнані школою як такі, що мають особливі потреби. Учні з особливими потребами можуть страждати на розлад уваги, мати гіперактивність або якісь інші проблеми, вони часто не можуть добре навчатись з багатьох шкільних предметів, але, як свідчить розглянутий досвід, за умов використання спеціальних педагогічних технологій, досягають певного успіху в балетному класі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
хореографія |
uk_UA |
dc.subject |
навчання танцю |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
синдром розладу уваги |
uk_UA |
dc.subject |
гіперактивність |
uk_UA |
dc.title |
Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методика преподавания хореографии ученикам с особыми потребностями (из опыта „String theoty charter schools”, г. Филадельфия, США) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methods of teaching choreography to students with special needs („String theoty charter schools”, Philadelphia, USA) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |