Abstract:
У статті наголошено, що пленерна практика як особлива форма організації навчання студентів мистецьких вузів передбачає безпосереднє включення студентів мистецьких вузів у природне середовище. Пленер дарує художнику відчуття гармонії і єднання з навколишнім середовищем. Так, студент може відчути себе частиною того, що він зображує, ближче розглянути кольори і текстури, відчути динаміку світла, тіней – те, чого неможливо досягти в приміщенні. Крім того, живопис на пленері володіє ще однією незаперечною перевагою – природним освітленням. Автор зауважує, що пленерна практика у фаховій підготовці студентів мистецьких вузів – це обов'язковий етап навчання живопису. Пленери також налаштовують студента на результативність, адже пленерна практика у підсумку передбачає пленерну виставку.