Abstract:
У статті розкрито використання новітніх мистецько-педагогічних технологій у навчально-виховному процесі для підвищення професійного рівня студентів-вокалістів, а також необхідність в інноваційній спрямованості педагогічної діяльності на сучасному етапі розвитку мистецької освіти. Автор акцентує увагу на тому, що кожна людина пізнає світ творчості і себе в ньому не тільки в межах набутого досвіду, а й у широкому полі загальносвітових художніх цінностей, а тому принцип діалогу потрібно розглядати ще з іншої позиції: як взаємодію народного і професійного, українського і зарубіжного мистецтва, застосовувати традиції рідного краю як особливий засіб художнього спілкування між людьми. Висвітлена специфіка і сукупність новітніх мистецькопедагогічних технологій, які вдосконалюють як педагогічну діяльність, так і творчий розвиток студента.