| dc.contributor.author | Аніщенко, Г. В. | |
| dc.contributor.author | Анищенко, Г. В. | |
| dc.contributor.author | Anischenko, H. V. | |
| dc.date.accessioned | 2019-05-14T16:48:49Z | |
| dc.date.available | 2019-05-14T16:48:49Z | |
| dc.date.issued | 2017-03 | |
| dc.identifier.other | УДК 781:37.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3849 | |
| dc.description | Аніщенко Г. В. Майстерність – систематизуюча основа виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта / Г. В. Аніщенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 62–69. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті досліджуються різноманітні прояви музично-творчої діяльності людини, які є складною системою музичних знань, пов’язаних з пізнанням різних музичних явищ, внутрішніх закономірностей музики, її функціонуванням. Теорія музичного виконавства займає своє особливе місце в охопленні цілої низки складних проблем, вирішення яких вимагає різних наукових підходів і спільних зусиль спеціалістів у галузі естетики, психології, педагогіки, музикознавства. Плідність і перспективність теорії музичного виконавства забезпечується її послідовною опорою на методологічні принципи. У сучасних умовах творчість композитора і виконавське мистецтво – два відносно самостійних види художньої діяльності. Завдання композитора – створити художню цінність, а виконавця – відтворення результатів його творчості. Обов’язок виконавця в тому, щоб віднайти в цих матеріальних даних духовну сутність твору і передати її слухачам. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | майстерність | uk_UA |
| dc.subject | музична освіта | uk_UA |
| dc.subject | виконавська діяльність | uk_UA |
| dc.subject | виконавська майстерність | uk_UA |
| dc.title | Майстерність – систематизуюча основа виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта | uk_UA |
| dc.title.alternative | Мастерство – систематизирующая основа исполнительской деятельности будущего педагога-музыканта | uk_UA |
| dc.title.alternative | Mastery – systematizing the basis of future of music teacher | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |