Abstract:
Статтю присвячено основним науковим позиціям щодо визначення сутнісних характеристик та структурних компонентів професійної компетентності. Підкреслюється, що переорієнтація сучасної парадигми освіти зі знанієвої на компетентнісну вимагає формування нового змісту освіти, що передбачає отримання майбутніми фахівцями досвіду вирішення професійних проблем на підставі здобуття ними відповідних компетенцій у процесі здобуття професійної освіти у вищому навчальному закладі. У статті проаналізовано наукові позиції щодо трактування поняття „професійна компетентність” та визначення структурних компонентів професійної компетентності. Встановлено, що з метою урахування різних перспектив (професіографічної, аксіологічної, психологічної, морально-етичної, гносеологічної, функціональнодіяльнісної тощо) більшістю науковців сутність і структура професійної компетентності розглядається на основі інтегративного підходу.