Abstract:
У даній статті розглядаються проблеми формування об’ємнопросторового мислення на заняттях з дисципліни «Скульптура» у студентів вищих художніх навчальних закладів спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво». У процесі аналізу доведено, що навчання скульптурі формує об’ємно-просторове мислення і удосконалює практичні навички при виконанні завдань, пов'язаних із виконанням творів скульптури. Займаючись скульптурою, студенти набувають уміння працювати з формою, навчаються відчувати співвідношення рельєфних планів, підпорядковувати своєму творчому задуму пластичні матеріали. Зазначено, що виконуючи практичні завдання на заняттях зі скульптури студенти навчаються правильному і гармонійному розподілу мас у просторі, виробляють здатність впевнено оцінювати і висловлювати красиве у формах та об'ємах, що певною мірою сприяє здійсненню в реальності їх творчих художніх задумів.
Description:
Коршунов Д. О. Формування об’ємно-просторового мислення на заняттях зі скульптури у студентів вищих мистецьких закладів спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво» / Д. О. Коршунов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 158–163.