Abstract:
Стаття присвячується актуальній проблемі впровадження інноваційних принципів навчання в структуру професійної підготовки учителів музичного мистецтва в педагогічному університеті. Аналізується методологія та методика особистісно орієнтованого навчання, доводиться ефективність технологій даного типу навчання в процесі підготовки майбутнього учителя музичного мистецтва до організації позанавчальної роботи з естетичного виховання учнів. Теоретична та практична реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання здійснюється в спецкурсі "Основи естетичного виховання". Пропонуються методи, націлені на активізацію навчальної діяльності студентів, створення професійно-творчого контексту, збагачення суб'єктивного досвіду майбутніх фахівців, розвиток свідомості, самосвідомості та рефлексії, а тим самим – на професійно-особистісне зростання, на забезпечення можливості самоактуалізації та самоорієнтації особистості фахівця в професійній діяльності.
Description:
Шелупахіна Т. В. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до організації поза навчальної діяльності з естетичного виховання учнів / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 71–77.