Abstract:
У статті проаналізовані виклики, які ставлять перед майбутніми педагогами-хореографами сучасні глобалізаційні процеси, адже сучасному суспільству потрібна особистість вчителя, який здатний творчо підходити до вирішення завдань і вміло застосовувати свої вміння для формування креативних здібностей учнів. Спираючись на досвід викладачів кафедри хореографії Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка, а також опитування студентів, випускників та викладачів київських вищих навчальних закладів, що мають кафедри хореографії, виходячи з сучасних потреб та специфіки підготовки фахівців з окремих напрямів, запропонована модель реформування хореографічної освіти, впровадження якої значно розширило б професійні можливості випускників мистецьких та педагогічних вишів, які у випадку належної її реалізації не лише більш повноцінно змогли реалізувати себе як фахівці, а й стали більш конкурентоздатними на міжнародній арені та зразками для наслідування серед підростаючого покоління.