Abstract:
У даній статті розглянуто становлення двох балетних шкіл: французької балетної школи та італійської балетної школи. Досліджуються характерні ознаки цих шкіл, розглядаються ключові етапи, які пройшли дві школи за час свого розвитку. Оскільки основною метою автора є аналіз російської балетної школи, то до уваги в першу чергу бралися не тільки ті хореографи і балетмейстери, які залишили відбиток у своїй школі, а й вплив яких чітко видно в російській балетній школі. Особливу увагу приділено теоретичним роботам хореографів по технології класичного танцю і артистам балету, які після завершення своєї кар’єри ставали педагогами. Стаття акцентує увагу на основних й головних стадіях становлення французької балетної школи та італійської балетної школи, поглиблений розгляд яких допоможе в розумінні термінології, технології, стилістиці та драматургії, як окремих шкіл класичного танцю, так і класичного танцю в цілому.