Abstract:
У статті висвітлюються різноманітні методичні аспекти вокального мистецтва XXI століття. В основу покладено дисертаційні дослідження Л. Горелік, Н. Гребенюк, В. Костюкова, Н. Овчаренко, Г. Панченко, О. Прядко, А. Ткачук, Л. Тоцька, Чжу Цзюньцяо, які експериментально перевірені в руслі процесу вокального навчання, виховання, самореалізації тощо майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної діяльності. Встановлено – навчання вокальному мистецтву у педагогічному та професійному навчальному закладі ведеться із використанням сучасних методик, теорій та практичних пріоритетів навчання й виховання музиканта-вокалістаспівака. Доведено – формування студента-вокаліста (студента-співака, майбутнього вчителя музичного мистецтва у сфері вокальної підготовки та затребуваності) базується на методичній основі, практичному досвіді, науковій новизні та самостійній пізнавальній діяльності.
Description:
Боженський А. В. Наукові пріоритети вокального мистецтва ХХІ століття в контексті української академічної школи / А. В. Боженський, А. І. Душний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 17–25.